Forum TiRek Strona Główna

TiRek
Nieoficjalne forum studentów kierunku Turystyka i rekreacja na Uniwersytecie Łódzkim
Realia pracy po kierunku
Maciej Adamiak

Dołączył: 13 Mar 2007

Gienek

Skąd: playboy'a

Laughing jeszcze znajdz cos jakas smieszna prace dla panów buhAHEheHA
Miłek

Skąd: z pobliża

Po kierunku to ja się po prostu przeniosę na inny TiR:
I forum też tam jest Razz , ino trochę niemrawe..

Ostatnio zmieniony przez Miłek dnia Wto 16:42, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz

Skąd: Miasto Seksu i Biznesu

Ewentualnie można zostać rodzicem - ode mnie mały poradnik dla przyszłych rodziców
Brzozer

Skąd: Łódź

padłem oglądając niektóre rady, np. Clearing baby's nose Bukahahaahahahahahha Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Black_Mamba

Skąd: Łódź

dla dziewczyn - nie tylko Waszych koledzy.

jeśli któraś panna ma stracha czy (po ostatnim "poniosło nas") powyższe rady nie będą jej dotyczyć, oto idealna rada
test ciążowy online Razz

Miłek

Skąd: z pobliża

A może menska część TyRu nie mósi się martfić o prace po kierónku:

Laughing

Skąd: Miasto Seksu i Biznesu

Jeśli nie turystyka, to może do wojska?! [link widoczny dla zalogowanych]

Skąd: Miasto Seksu i Biznesu

Kolejny poradnik... powinien pojawić się przed poprzednim, ale to nie moja wina... przepraszam, nie bijcie;-P

Skąd: Miasto Seksu i Biznesu

Oto najbardziej absurdalne skargi złożone przez turystów w biurze podróży po przyjeździe z wakacji. Chociaż trudno w to uwierzyć, wszystkie przypadki naprawdę miały miejsce i zostały zebrane przez operatorów wycieczek - Thomas Cook i ABTA.

- Plaża była zbyt piaszczysta.

- Od sprzedawcy na ulicy za 5 Euro kupiliśmy okulary przeciwsłoneczne firmy "Ray-Ban". Zostaliśmy oszukani, bo okazało się, że są podrobione.

- Nikt nam nie powiedział, że w morzu będą ryby. Dzieci były zaskoczone.

- Opalanie topless na plaży powinno być zabronione. Moje wakacje nie udały się, bo mąż całymi dniami oglądał się za innymi, półnagimi kobietami.

- Lot z Jamajki do Anglii zajął nam aż dziewięć godzin. Ciekawe, że Amerykanie mogli wrócić do domu już po trzech.

- Ja i mój narzeczony zabukowaliśmy pokój z dwoma oddzielnymi łóżkami. Tymczasem otrzymaliśmy jedno podwójne. Pociągam państwa do odpowiedzialności za ciążę, w którą zaszłam, a której by nie było, gdybyśmy otrzymali to, o co prosiliśmy.

- Porównałam rozmiar naszego dwupokojowego apartamentu z trzypokojowym, który przydzielili państwo naszym znajomym. Był znacząco mniejszy.

- W broszurze napisali państwo: "W hotelu nie ma fryzjerów". Jesteśmy stażystkami tego zawodu. Czy możemy tam mieszkać?

- Było zdecydowanie za dużo Hiszpanów. Recepcjonistka mówiła po hiszpańsku. Jedzenie było hiszpańskie. Za dużo obcokrajowców.

- Musieliśmy stać w kolejce na zewnątrz, bez żadnej klimatyzacji.

- Państwa obowiązkiem jeszcze przed wyjazdem było przestrzec nas przed głośnymi i niekulturalnymi gośćmi hotelowymi.

- Lokalni sprzedawcy są leniwi. Zamykali sklepy po południu. Bardzo często miałam ochotę kupić coś właśnie w trakcie tej ich sjesty, która powinna być zabroniona.

- W czasie moich wakacji w Goa (Indie), byłam rozczarowana tym, że praktycznie każda restauracja serwuje curry. Nie jadam pikantnych potraw.

- Jedna z rezydentek hotelu groziła, że zadzwoni na policję, twierdząc, że została zamknięta na klucz przez personel w pokoju. Tymczasem, okazało się, że omyłkowo wywiesiła kartkę "Nie przeszkadzać!"

- Zabukowaliśmy wycieczkę do parku wodnego, ale nikt nam nie powiedział, że mamy ze sobą wziąć kostiumy kąpielowe i ręczniki.

- Dopiero na miejscu okazało się, że piasek nie jest taki jak na ulotce. Na zdjęciu był żółty, a tak naprawdę jest biały.

- Zostałam pogryziona przez komara. Nikt z państwa nie powiedział, że mogą kąsać.

Elondyn.co.uk
Gienek

Skąd: playboy'a

Realia pracy po kierunku
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)